انجمن دانش‌آموختگان و شهر کتاب- کارگاه کتاب‌خوانی خرم‌آباد- يافتهدبیر انجمن دانش‌آموختگان خرم‌آباد از برگزاری نخستین جلسه "کارگاه کتاب‌خوانی و نقد کتاب" توسط این انجمن در شهر خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش يافته، "انوشیروان سپهوند" گفت: نخستین کارگاه کتاب‌خوانی و نقد کتاب با همکاری مشترک فروشگاه موسسه شهر کتاب در محل این موسسه برگزار شد.

وی هدف از اجرای این برنامه را ارتقاء سطح مطالعه در جامعه برشمرد و افزود: از آن‌جایی که یکی از اهداف انجمن دانش‌آموختگان گسترش آگاهی و دانش عمومی است و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی نیز یکی از روش های رسیدن به این مقصود است، نخستین گام در این جهت با همکاری فروشگاه بزرگ شهر کتاب در خرم‌آباد برداشته شد و با حضور 2 تن از نویسندگان جوان و خوش‌نام خرم‌آبادی و شرکت جوانان و دانش‌آموختگان این شهر یکی از کتاب‌های حوزه علوم اجتماعی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

سپهوند تصریح کرد: این برنامه فرهنگی با همکاری شهر کتاب به صورت هر دو هفته یک بار برگزار خواهد شد و شرکت برای عموم هم‌شهریان علاقه‌مند آزاد خواهد بود.

دبیر انجمن خاطر‌نشان کرد: این انجمن یک انجمن غیر‌دولتی‌، غیر‌سیاسی و غیر‌انتفاعی است که با اهداف فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده است و با شماره 614 در فرمانداری خرم‌آباد و اداره ثبت اسناد به ثبت رسیده است و فعالیت خود را در جهت رشد و ارتقاء فرهنگی شهر خرم‌آباد شروع نموده است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید